Soarén!

Tjenare!
Idag hade vi första träffen med niorna inför Soarén som kommer vara någon gång runt skolavslutningen, och måste bara säga att jag och ett litet gäng kom på världens klockrenaste! Jag kan ju säga lite kortfattat att Leo, en cool kille, ska vara en upptäcksresande (alternativt att han är gay och inte blir accepterad av folket i norrland, där han bor) och så reser han runt i Sverige och så får man se små scener i från varje liten plats han besöker!
Ja ungefär så, och jag längtar tills vi kan börja med kalaset, kommer bli awesome!
Nu ska jag äta lite middag och sen: plugga NO och göra denna underbara bilduppg!
HAJDÅ!
Vet ni vad jag längtar så sjuuukt mycket till just nu? SOMMAR!!! ÅÅ, ge mig!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback