Tjenare mannen

Nemen tjeeenare mannen, vad gör du här, inne på min blogg? Kanske vill komma bort från ditt egna tråkiga liv och ta del av mitt en liten stund? Helt okej för mig, det är bara att läsa :)
JA, då var det så att jag skulle slinga och klippa håret idag, meeen, nej. Eftersom frisören blev sjuk så blir det på måndag istället... jag som hade längtat sååååå, menmen livet går väl vidare iaf.
Och imorrn mina vänner (som inte är 95:or) så är det nationellt prov i svenska, och vi ska sitta och skriva så pennorna ryker i tre hela timmar. Men för att jag ska klara mig tar jag med mig en påse med lite vindruvor, smörgåsar, festis m.m., hoppas jag får plats med allt på bänken :)
detta hår får jag leva med i sisådär fem dagar till..

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback