Brons i GP

Och nu är jag hemma igen och gissa vad..? Vi vann brons i GP :) mycket bra jobbat tjejer!
Mindre bra är att jag börjar skolan på måndag och jag VILL INTE det.. kan man inte få några lediga dagar till?
Så nu ska jag äta en nyttig middag (känner att det behövs efter att ha ätit en dubbelmiddag igår, först hamburgare och pommes och efter det en härlig fettig pizza jao) och imorgon ska jag på museum.. en liten tradition vi har med en annan familj, hehh, får se hur kul det blir :)
men jag erkänner, jag skulle helst vilja äta en stor smaskig capriciosa just nu :O

Kommentarer
Postat av: Tua

Haha asså Sandra din blogg... ;D

2011-01-08 @ 19:42:14
URL: http://tuaelina.blogg.se/
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Haha, jag var redan hungrig så såg jag pizzan! Inte snällt!! :( haha :D

2011-01-12 @ 14:51:06
URL: http://niikons.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback