Ja, det är svåra tider

Hellå! Idag var andra dagen på sista terminen i skolan och det mycket blandade känslor. Jag ser fram emot att börja i gymnasiet och lära känna nya människor och börja om på nytt, men det är samtidigt väldigt läskigt, även fast det känns som att det kommer gå bra så har man ingen aning om hur det kommer bli, att börja i en helt ny skola, ny klass, och jag är inte alls säker på vad jag kommer välja för gymnasium eller linje. Så både skrämmande och spännande.. och väldigt sorgligt att skiljas från sina bästa vänner man gått i samma klass som typ hela sitt liv! Herre jävlar va sjukt...
Ja, det är lite av de tankar som snurrar runt i min hjärna dessa dagar..

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback