Lite kvällsbloggning, only for you, my darlings :)

Hey på er, kom hem från volleybollen för en stund sen och nu valde jag att sätta mig framför datorn och uppdatera för er istället för att läsa den urtråkiga svenska-boken som jag nog behöver, men jag valde er, är jag inte snäll? :)
Aja, hade i alla fall en flummig men rolig träning och jag fattar inte varför jag alltid får massa skrattattacker på varje träning, men det är ju bara skoj, så varför inte..
Annars har veckan nyss börjat men imorrn har det redan gått hälften (nästan) och på torsdag ska jag till Åva med klassen och titta på någon föreställning tror jag minsann.
Där fick ni några random närbilder som jag kände för att dela med mig av :)

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback