Hej täby det var ett tag sen!

hej dudes! Hure läget? Kom nydligen hem från övik, igår faktiskt och jag hade en riktigt trevlig tid där, tiden bara flög iväg och nu är jag hemma i lillla täby igen :)
Men det är inte länge man får vara hemma för i eftermiddag bär det av till tylla med familjen, men jag klagar inte, det är alltid mysigt att åka upp till Darlarna en sväng! Men man hade ju velat se viveka också, eftersom man inte gjort det på.. hur många veckor som helst och nu är hon äntligen hemma... men får hålla mig en liten stund till..
Nu ropa pappsen att han var redo att springa, hehe, ni vet jag försöker hålla mig i form nu på sommarn och då hjälper det alltid med en pappa som peppar en och hänger med på en joggingtur!
Så ciao så länge så hörs vi!
tuttis och jaaag!

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback