Empeli

Hej det var ett tag sen! Jag måste säga att det känns som sommarlov nu eftersom jag har varit ledig ett tag och det är såå varmt ute, men icke då, låt dig inte luras. Imorrrn ska jag upp med tuppen igen och iväg till skolan :)
Jag har haft en mycket trevlig dag idag med min käraste emelie och vi har i princip bara spelat volleyboll hela dagen, och det flyter på som rinnande vatten! Och senare på dagen åkte vi till karbygård och firade nationaldagen och dansade lite squeredans! Det var ett tag sen nu, men man kommer ju ihåg grunderna. Mycket, mycket trevligt måste jag säga!
och vi gjorde hamburgare idag.. såå himla gott!
och stekte lite

Kommentarer
Postat av: biben

hahahahhaa såå himla söt emelie!!!!!!!!!!!!

2011-06-08 @ 21:15:18

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback