80-tal

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Nu sitter jag på mitt rum och funderar på att leta upp ett bra recept på en vit chokladmousse... helt normalt, ne, men saken är den att vi har fått en uppgift på hemkunskapen där vi ska hitta på en maträtt och efterrätt, om jag berättar i korta drag, och jag ska prova att göra efterrätten som är då, vit chokladmousse :)
Tidigare idag hängde jag på Tua till täbycentrum, men köpte nada.
Imorrn är det plojfooto! Och idag valde klassen vad vi skulle vara för något (det är ju alltid bra att vara ute i god tid -.-) och vi valde: babadabadaaaa... 80-tals tema!
hade tänkt köra på något sånt här.. vad tycks? (gillar lillgrabben extra mycket)

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback