Mysteriet om den snabba fotografen

Hey guys! hope you had a great day today, becauce i had... eller helt ok i alla fall, vi hade plojfoto (80-tal var temat), och man kände att det fanns förväntningar bland alla i klassen, vi förberedde oss mentalt och efter lunchen var det dags, dags att sätta på oss våra outfits. Vi trängdes i de små toarummen vid våra skåp, och alla sprang fram och tillbaks mellan sina skåp och speglarna.
Jag hade turen att få hjälp av en nära vän till mig, viveka är hennes namn, hon hade med sig en krustång, som faktiskt var från 80-talet, hennes mammas. Hon satte också på mina lösögonfransar, oj vilken upplevelse, först kändes det såå ovant, men halleluja vad stilig jag blev!
Nu var det dags! Det vi alla väntat på: Fotot skulle tas!
Alla rusade genom korridorerna för att komma fram till målet: Gympasalen. Där stod en fotograf med utrustning och alla trängdes för att få en bra plats på bilden.
HALLÅ ALLESAMMANS, LÅNGA BAK OCH LITE KORTARE FRAMFÖR, VI VILL SE ERA FINA KLÄDER, OJ VAD NI SER BRA UT! Mannen bakom kameran hade öppnat munnen. Han var en kort utlänsk man, men det fanns något skumt bakom de där ögonen. Vilket ståhej det blev, alla ville stå och ingen sitta.Jag stod vid sidan av så jag hann inte ta en ståplats, men jag nöjde mig med den lilla pallen jag fick sitta på.
EEEEEEETT mellanrum TVÅÅÅÅÅ, mellanrum, OCH TREE! Kameran knäppte till och vi bländades av blixten.
VI TESTAR IGEN: EEETT, TVÅÅ OCH TREE! Jag log så brett jag kunde.
TACK SÅ MYCKET! NU HAR JAG EN BRA BILD!
Say what? Vi hade knappt hunnit tagit en bild och det är redan över? Vad kommer hända? Jag hade inte ens fått göra den min jag hade förberätt under dagen, vi skulle ju bara testfota först?
Mysteriet om den snabba fotografen finns ute nu och går att köpa i en butik nära dig.

Kommentarer
Postat av: tua

ASSÅ SANDRA DITT RANDOM <3

2011-03-22 @ 20:56:11
URL: http://tuaelina.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback