Nationellt prov

Kom nyss hem från A-tiden eftersom jag, Emelie, Ida och Karin hade nationellt prov i svenska, alltså muntliga. Det gick väl helt okej, men nu i efterhand kommer man på lite annat man kunnat säga men äh, jag kommer nog varken höja eller sänka mig...
Snart ska jag äta middag, heh, för jag ska ta bussen till träningen snart.
Och juste, önska mig lycka till imorrn, ska nämligen ha ett prov kan man säga, på hemkunskapen, vi ska göra en egen rätt och vår lärare kommer iaktta oss under tiden :S Jag har ansvar för efterrätten: vit choklad mousse, mums!
titta mitt fina hår, snurrade upp det i några knutar, och efter en timme: Voila! Det var veckans tips från mig till er.

Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback