Onsdag at the schooolhageeeenh

Hej vänner, idag är det onsdag, och idag visade vår musiklärare upp när min grupp sjöng upp en sång (han hade spelat in en video på oss innan) och alla i klassen såg det och det var läskigt.
Annars då, på fredag ska jag se på Black Swan och ni som känner mig bra vet att jag inte kommer kunna vara ensam efter att ha sett den, jag kommer vara rädd vart jag än går och tro att det kommer hoppa fram en Black Swan bakom ett träd, och kommer ångra att jag sett den så in i bomben. Ja. Jag är en mes. Men. Jag SKA se den.
Nu ska jag chillahh såhär som bara jag och viveka kan:


Kommentarer

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback