English, thats a nice language

Tjabaloba! Kom nyss hem från skolan för efter sista lektionen stannade jag och joey kvar och gjorde engelska nationella muntliga. Jag var en pyttesmula nervös men det behövde jag fakiskt inte vara för det gick bra :) är faktiskt kul att prata när man väl kommer igång, men kändes ibland som man inte kunde hitta det rätta ordet, för det var så länge sen man pratade engelska, men det kändes bra annars.
Hörrni, jag funderar på en grej. Ska jag söka till idol.. :S känns litet woahh, men ändå roligt och se vad de säger om en.. det är ju på lördag så det är inte långt kvar, och en fågel viska i mitt öra att det här är sista säsongen av pogrammet, och nån gång måste man ju prova...
Aja, jag funderar vidare, så återkommer jag väl.
Hope you hada a nice day, and enjoy the rest of it. Life goes too fast, soon you will die, you only have one chance, so make the best of it, and then we meet on the other side. My words to you. Think of it.
the other side

Kommentarer
Postat av: tua

BÖÖÖÖÖH DIN LILLA MUPPH, ALLDELES FÖR SERIÖST INLÄGG DU ÄR HELT UTE OCH CYKLAR. SKÄRPNING PÅ DEN HÄR PUNKTEN OM DU VILL SLIPPA KONSESKVENSERNA SOM ANNARS LÄR MEDFÖLJA. 0,5 TOASTS, ILLA

2011-05-05 @ 19:10:23
URL: http://tuaelina.blogg.se/
Postat av: elina

deeeeeeeep lady deeeeeep

2011-05-05 @ 21:17:02
URL: http://tuaelina.blogg.se/

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback