Farväl F

HEEEJ KOMPISAR! eller.. kan jag verkligen lita på er till 100%? dagens inlägg kommer handla om vilka olika personligheter som finns i samhället, och att det inte alltid är lätt att skilja dem åt. Vilka man ska lita på och vilka man kan se igenom och hålla avstånd till.
Jag har tex en vän, kallad Fatima, som alltid har funnits i mitt liv och jag har alltid kännt ett starkt band till henne. Men. Nu idag, nyss, så upptäckte jag att hon, min nära, nära vän, har KRÄKTS rakt på mitt golv! Kan ni fatta besvikelsen? En tjej man trodde man kunde lita på i alla väder och vind som aldrig skulle föräda en. Men nej, det var visst inte sant. Jag var tvungen att säga upp kontakten med henne, och nu håller jag min dörr stängd om nätterna. Vår relation kommer aldrig mer bli densamma.
vi går skiljda vägar nu

Kommentarer
Postat av: bibben

JAG AVGUDAR JU DEJ MEEEST

2011-05-11 @ 20:08:57

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback