Hej Tua

Åhh.. hoppas inte någon person som inte riktigt vet vem jag är kommer in på min blogg, måste ju tro jag är dum i huvudet... aa juste, det är jag ju.
Idag var i alla fall en chilldag som alla andra dagar har varit den här veckan, vi gör knappt något i skolan, och jag orkar inte satsa eftersom jag varken kommer höja eller sänka mig i något ämne, inse fakta people!
Imorrn blir det SOARÉ hela långa dan, och det är väl helt ok.
Okeeej, nu är klockan 16.03 så om en halvtimme är det väl dags för middag, ska ju på träning liksoom!
Idag är den här normala bruttan tillbaks i familjen, så hiss på den! Vill bara säga att i den här bloggen bjuder man på sig själv, och man ska inte dölja någonting.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

haha härlig bild!

svart eller vit iphone? vilken tycker du är finast?

2011-05-12 @ 23:10:05
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: tua

tack vad snällt osv

2011-05-14 @ 12:33:46
URL: http://tuaelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

är hon singel?

2011-05-16 @ 19:36:24

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback