Jag älskar er mina små sockerpullor

Tjo brothers from other mothers. And sisters from other misters. Hope you had a great time today mina små sockerpullor. Jag hade det, köpte en ny säng och nytt överkast :) var på ikea, kan jag lägga till. Sen tog jag en springtur, som den träningsnarkoman jag äääär, weee hoo!
Ikväll slog det mig, att imorrn, måndag, är den sista "riktiga" måndagen i skolhagenskolan. Jag kände att det huggde till lite i magen då. En tår föll ner på min kind. Sorgligt. Sen fnissade jag lite, jag kom på hur nära sommarlovet är. Det är mycket blandade känslor som bubblar inom mig dessa dagar..
mycket funderingar
både ledsna
men även glada och förväntningsfulla

Kommentarer
Postat av: tua

älskar ju dig ditt lilla specmongo

2011-05-29 @ 22:16:47
Postat av: Johanna

du är så braaaaaaa mitt sär

2011-05-29 @ 22:41:41
URL: http://nattstad.se/heiden

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback