Lite som hänt denna vecka

Jag har haft så jääääkla roligt hela den här veckan kan jag börja med att säga! Jo, vi har ju haft vår omtalade soaré och det har varit mycket arbete runt detta, och helt ärligt så trodde jag inte att vi skulle få ihop någon soaré i fredags när det bara var tre dagar kvar tills vi skulle ha premiär och vi hade knappt fått in alla scener. Men vi jobbade på och det var på måndagen jag började känna att det här faktiskt kunde bli bra. Och när vi äntligen fick visa upp vad vi hade fått ihop på onsdagen blev det succé!
Jag och elina sjöng ju, och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det! Så hiiimla roligt, även fast vi fick lite panikattacker innan vi skulle upp på det där jäkla pianot.
Annars då... jo igår var jag i stan med tua och hittade shorts och skjorta, och senare på kvällen överaskade vi Viveka som fyller 16 med att duka upp med tårta och ballonger på hennes baksida!! Hon blev mycket glad och det var mycket lyckat.
min kompanjon
några galna tjejer
VIVEKA 16 ÅR!!!
my new shorts :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol, fan va skön bild på mig. den nedre. du måste ladda upp den på fb ahhahahahha. låssas vara lite ball. ba sådär.

2011-05-21 @ 23:08:09
Postat av: Anonym

slash elina

2011-05-21 @ 23:08:33

Skriv mer än gärna en komentar

tack att du väljer just min blogg!
love you people


Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback